Sunday, September 1, 2013

Born Again!!

Salam uallzzz!!!

Haha... hari ni rasa nk update balek la blog yg dh nazak ni...
cita yg lama2 tu aku tangguh dlu la ye...
nk buat cita baru...
sbb apa ttba terpikir nk hidupkan balek blog ni?
haaa... sbenanya... ada member aku sorang tu...
member ni special... sehati sejiwa dari dlu... haha...
dia ttiba dlm twitter nk minx link blog aku...
haha... aku igt dia nk bagi link blog baru dia...
aku katala... aku dh lama GILA x update blog...
pastu dia cam hilang mood... aduh!! gua minx maaf si...
rutin harian ku di perantauan... menyebabkan xdak masa nk buat bnda2 camni...
dlu yela... byk jam kedit nye... skang ni so-so la...
haa... firstly ada semangat balek nk tulis... alhamdulillah la...
byk bnda gua lalui summer lps...
best duduk serumah ngan member2 sebatch ni...
skang ni dh duk double... ngan roommate lama...
akhirnya... aku berjaya menjauhkan diri drpd org2 yg xdak faedah pun kpd aku...
bila fikir balek... penat korban byk bnda... last2 aku kesendirian gak...
pastu bila nk baek2 balek... jd bnda sama gak...
AH!!! penat si... jd kuli x bergaji plak... nasib bek enta ni punya hati nurani tau x?
nanti2 la pikir bila nk baek balek... cam men tarik tali plak...
skang ni... diriku sdkit aman tenteram... nk blaja dan berdakwah pun senang...
moga2... Allah mengekalkan kondisi aku sebegini...
akhirnya aku sedar suma ini hanya pinjaman drpd Allah...
dan Dia berhak utk tarik balek bila2 masa aja...
justeru itu... aku byk berdoa tiap2 mlm agar Allah x tarek di saat aku mengalami kesukaran...
Amin...
yup... sdikit mukadimah utk kali ini...
byk bnda bakal diupdate... harap dpt istiqamah la...
kalian doa2kan la ye...
insyaAllah mabruk...
buhbye and salam alaikum!!!

2 comments:

  1. Haha. Thanks la, Wish me luck! Final next week :D

    ReplyDelete
  2. ok!! wait for the next post... menarik lg tertarik...

    ReplyDelete